تابلوهای برق فشار متوسط AIS

اصطلاح «فشار متوسط» معمولاً برای سیستم‌های توزیع یا تابلو برق های با ولتاژ بالای ۱ کیلو ولت استفاده می‌شود و به‌طورکلی حداکثر تا ۵۲ کیلو ولت، به آن برق اعمال می‌شود.

در زمینه تابلوهای برق فشار متوسط، شرکت احداث قدرت نیرو با توجه به روند رو به رشد و با بررسی نیازهای صنعت کشور عزیزمان اقدام به ارائه خدمات و محصولاتی نموده که تا حدود زیادی نیازهای مشتریان را برآورده می‌سازد.

 

  • تابلوهای برق فشار متوسط AIS معمولی : این تیپ تابلوها از نوع تابلوهای MV طرح سنتی بوده که محیط عایقی در این تابلوها هوا می باشد و به همین دلیل به این نوع تابلوها AIS گفته می شود. با توجه به ورود نسل های جدید تابلوهای MV در تیپ های کمپکت و METAL CLAD در عرصه صنعت، می توان گفت امروزه این نوع تابلوها در برخی پروژه ها و به ندرت استفاده می شوند.
  • تابلوهای برق فشار متوسط AIS کمپکت به صورت فیکس و کشویی : پیشرفته ترین انواع تابلوهای فشار متوسط کمپکت با محيط عايقی هوا (AIS) در جهان بوده که قابليت تجهيز به دژنکتورهای خلاء VD4 ساخت ABB و سكسيونرهای قابل قطع زير بار گازی SF6 ساخت ABB را دارا است. تابلو به صورت Metal Enclosed طراحی و توليد گرديده و از ضريب اطمينان بالا، مشخصات فنی و قابليت‌های الكتريكی و مكانيكی پيشرفته و طول عمر زياد برخوردار است.
  • تابلوهای برق فشار متوسط AIS نوع METAL CLAD به صورت فیکس و کشویی با کلیدهای خلاء (VCB) : این نوع از تابلوها گروهی از تابلوهای MV هستند که در صنایع مختلفی همچون نفت، گاز، پتروشیمی، نیروگاهها، پست های فوق توزیع و پروژه های صنعتی همچون فولاد، مس و سیمان و … کاربرد دارند. تابلوهای MV نوع METAL CLAD بر پایه دانش فنی تابلوهای طرح UniSafe که از محصولات شرکت ABB می باشد طراحی و تولید می شوند. 

 

تابلوهای برق فشار متوسط احداث قدرت نیرو

تابلوهای برق فشار متوسط