تابلوهای برق فشار ضعیف

انواع تابلوهای فشار ضعیف در طرح‌های ریتال مدل TS8 و سیواکن مدل۸PT (نوع فیکس و کشویی) توسط شرکت احداث قدرت نیرو تولید می‌گردد. همچنین به منظور کامل بودن سبد محصولات و برآورده ساختن نیاز مشتریان، این مجموعه طراحی و ساخت انواع تابلوهای دیواری (Wall mounted)، تابلوهای بارانی (Out door) و تابلوهای کنترل به صورت پیانویی (Desk panel) را نیز ارائه می‌دهد.

 

 

 تابلوهای توزیع قدرت به صورت فیکس، مدولار و کشویی

این تیپ از تابلوها با استفاده از دانش فنی اسکلت تابلوهای سیواکن و ریتال طراحی شده و در طراحی تابلوهای توزیع قدرت نکاتی همچون جریان نامی، جریان اتصال کوتاه، درجه حفاظت تابلو، نوع دسترسی از جلو یا پشت و … ملاک قرار می گیرد. همچنین بر اساس نیاز مشتری می توان این نوع تابلوها را به صورت فیکس، مدولار و حتی With Drawable طراحی نمود. 

مشخصات فنی این تابلوها به صورت خلاصه به قرار زیر می باشد:

  • سطح ولتاژ:    ۴۰۰V
  • سطح جریان:    Up to 4000 A
  • درجه حفاظت:    Up to 66
  • سطح جریان اتصال کوتاه:    Up to 80kA

 

 

  تابلوهای کنترل مرکز موتور (MCC) به صورت فیکس و مدولار

نوع فیکس این محصولات با استفاده از تابلوهای طرح ریتال و سیواکن به آسانی قابل اجرا می باشد. در تابلوهای کشویی از نوع تابلوهای SIVACON-8PT و به کمک نرم افزار SIMARIS SIVACON کلیه نقشه های ساخت و مونتاژ و تجهیزات مورد نیاز استخراج می گردد و سپس توسط واحد تولید مکانیکال اقدام به تولید این قطعات شده و در نهایت با توجه به نقشه های مونتاژ خروجی نرم افزار SIMARIS فرایند مونتاژ انجام می گردد. با توجه به اینکه ساخت این تابلوها تماماً بر اساس خروجی های نرم افزار SIMARIS می باشد می توان اذعان نمود که کلیه استانداردهای تابلوهای SIVACON-8PT که متعلق به شرکت زیمنس می باشد رعایت می گردد و از هر حیث مورد تأیید می باشد.

مشخصات فنی این تابلوها به صورت خلاصه به قرار زیر می باشد:

  • سطح ولتاژ:    ۴۰۰V
  • سطح جریان:    Up to 4000 A
  • درجه حفاظت:   Up to 54
  • سطح جریان اتصال کوتاه:   Up to 80kA

 

 

  تابلوهای اصلاح ضریب توان (بانک خازن) به صورت فیکس، مدولار و کشویی

شرکت احداث قدرت نیرو در زمینه طراحی و ساخت تابلوهای بانک خازن کشویی به گونه ای که کشوها به سهولت RACK IN و RACK OUT گردند، طرحی را ارائه کرده است که در نوع خود بی نظیر بوده و قابلیت های استفاده را بسیار بالا می برد. در واقع می توان ابراز کرد که ارائه این طرح در هیچ شرکتی چه داخلی و چه خارجی تا کنون انجام نشده و منحصر به مجموعه احداث قدرت نیرو می باشد. که علاقمندان می توانند برای آشنایی با این طرح به نمایشگاه واقع در کارخانه مراجعه نمایند.

مشخصات فنی این تابلوها به صورت خلاصه به قرار زیر می باشد:

  • سطح ولتاژ:   ۴۰۰V
  • ظرفيت در هر سلول:   Up to 500 KVAR
  • درجه حفاظت:    Up to 54
  • مجهز به خازن های:    خشک یا گازی

 

 

  تابلوهای اتوماسیون صنعتی شامل PLC-HMI و …

شرکت احداث قدرت نیرو با توجه به نیروهای متخصص و متعهدی که در اختیار دارد توانایی طراحی و ساخت تابلوهای اتوماسیون صنعتی را با تجهیزاتی همچون PLC,HMI و یا استفاده از DRIVE و SOFT STARTER را داشته و در این زمینه رزومه درخشانی دارد. ساختار اسکلت تابلوها عمدتاً بر اساس تابلوهای طرح ریتال که برای این نوع تابلوها مناسب تر می باشد طرح ریزی شده است. علاوه بر ساخت تابلوهای مربوط به این حوزه این مجموعه قادر است که پروژه های اتوماسیون را از صفر تا صد چه به لحاظ سخت افزاری و چه به لحاظ نرم افزار انجام دهد.